Ανταγωνισμός Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων το 2024

Ο ορισμός τιμών με βάση τον ανταγωνισμό βασίζεται στην παραδοχή ότι οι τιμές των ανταγωνιστών σας είναι σωστές, με αποτέλεσμα να χάνετε εντελώς τον έλεγχο. Από τη στιγμή που ορίζετε τις τιμές των δωματίων σας με βάση τις τιμές των ανταγωνιστών σας, αγνοείτε τη δική σας μοναδική τοποθέτηση. Είναι σαφές ότι, όταν οι πελάτες σας δεν αποκομίσουν αξία για τα χρήματά τους κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας, θα είναι πιθανότερο να αφήσουν αρνητικές online κριτικές, επηρεάζοντας έτσι την επιχείρηση και την εικόνα σας.Οι εξής προτάσεις  είναι η διαδρομή για την τοποθέτηση σας στην τουριστική αγορά.

  • Επαναπροσδιορίστε την αναζήτηση της αξίας σας
  • Κίνητρα για νέους και πιστούς πελάτες
  • Στρατηγική ορισμού τιμών
  • Value for Maney

 

Return back to Συμβουλευτική ξενοδοχείων

Return back to Home