Operation – Λειτουργία ξενοδοχείου

Ξεκινάμε χτίζοντας κουλτούρα θετικής επικοινωνίας με Strehgths Feedback & Coaching.

Εξειδικεύουμε με προγράμματα  τα στελέχη σας για να γίνονται καλύτεροι managers τμημάτων μέσα από το coaching & feedback, κάποια από αυτά  είναι (ABC Feedback & Solution Focused Coaching). Η καθημερινή πρακτική του strehgths feedback θα απογειώσει την ομάδα σας. θα δημιουργήσουμε στο ξενοδοχείο σας την εταιρική κουλτούρα όπου το fedback θα είναι συχνό και θα εστιάζει στα δυνατά σημεία με θετικά αποτελέσματα.

HR Professional: H πρακτική αλλάζει διαρκώς και δεν χρειάζεστε πλέον ατελείωτες ώρες και χαμένες εργατοώρες σε meetings χωρίς ικανοποιητικά  αποτελέσματα. Χρειαζόσαστε την πρακτική του Fedback για άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα παραγωγικότητας του κάθε υπάλληλου. Εστιάζοντας σε δείκτες απόδοσης KPIs στο δυναμικό του εργαζόμενου και σε 6 απαραίτητες συμπεριφορές και αξίες της εταιρία σας θα αποκτήσετε τον έλεγχο και το 100% απόδοσης των υπαλλήλων σας.

θα ξεκινήσουμε  walk the walk με τα στελέχη σας για να αποτυπώσουμε την σημερινή υφιστάμενη σας κατάσταση απέναντι στην αντιμετώπιση και διαχείριση των προβλημάτων,   έπειτα θα ξεκινήσουμε on to on coaching. Θα ενσωματώσουμε στα στελέχη σας τις νέες πρακτικές σε επίπεδο busines αλλά και σε επίπεδο επικοινωνίας μέσα στην εταιρία σας. Ο στόχος μας είναι να αρχίσει μια συστηματική προσπάθεια ανάπτυξης κουλτούρας fedback  από το επίπεδο των στελεχών ιεραρχικά προς όλες τις κατευθύνσεις.

Η αποτελεσματικότητα της καθοδήγησης των στελεχών επηρεάζει την πρόθεση των εργαζόμενων σας  να παραμείνουν στην εταιρία, τα επίπεδα αφοσίωσης και προθυμίας τους.Η σύνηθες περίπτωση είναι  η αρνητική αποτελεσματικότητα  καθοδήγησης, έτσι φέρει αρνητικούς ρυθμούς παραγωγικότητας των υπάλληλων, αρνητικό fedback από τους πελάτες μας στην εν δυνάμει τουριστική αγορά, αρνητική διαφήμιση, και τελικά μείωση εσόδων. Οι συνεργάτες μας και η ομάδα μας θα σας προσφέρει μέσω της στρατηγικής του fedback & Coaching την θετική αποτελεσματική καθοδήγηση που χρειάζονται τα στελέχη σας ώστε να να καθοδηγούν με την σειρά τους τους υπαλλήλους σας με προσέγγιση την αύξηση των επίπεδων αφοσίωσης και προθυμίας στο ξενοδοχείο σας με αποτέλεσμα το θετικό fedback των πελατών σας, θετική διαφήμιση και  θετικό πρόσημο στα έσοδα σας όσο και την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρίας σας .

Οι υπηρεσίες Operations της Hotel success εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία της μονάδας σας, μέσα από την εποπτεία κάθε ξενοδοχειακού τμήματος από την κεντρική διεύθυνση (Οperation Manager, F & B Department, Κρατήσεις, Υποδοχή, F& B, Housekeeping, Meetings).

Σύμφωνα με τα παρακάτω ολόκληρη η διαχείριση θα έχεις τους εξής πυλώνες :

  • Οργάνωση Εκπαίδευση Λειτουργικών Τμημάτων Κρατήσεις/Υποδοχή
  • Food & Beverage Cost
  • Meetings employees
  • House Keeping Cost, Οργάνωση Εκπαίδευση
  • Προμήθειες αξιολόγηση προμηθευτών.
  • Εγχειρίδιο Διαδικασιών Ξενοδοχείου, Διάγραμμα ασφάλειας πελατών-προσωπικού.

Οι υψηλού επιπέδου Υπηρεσίες σύμφωνα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές όπως αναζητούν οι μεγάλοι ΟΤΑ ασφαλιστικοί όμιλοι αλλά και η Ευρωπαϊκή νομοθεσία θεσπίζεται από τα εξής  : Ασφάλεια πελατών πυρασφάλεια κτλ, ασφάλεια υπάλληλων με τεχνικό ασφαλείας κτλ, υγιεινή στους κοινόχρηστους χώρους, υγιεινή στους χώρους παρασκευής τροφίμων και ποτών, επίσης πιστοποιήσεις υγιεινής και συντήρησης όλων των χώρων, οδηγίες προσωπικού για έκτακτη ανάγκη (σεισμό κτλ )διαδικασίες ανοιχτής θάλασσας και πισίνας, όπως και εγχειρίδιο τρόποι συμπεριφοράς σύμφωνα με τις αρχές της εταιρίας κτλ και του κανόνες υγιεινής.

Όλα αυτά κοστίζουν με μια εφήμερη και ένα σύνολο χωρίς συντονισμό αποφάσεών, είναι ένα ρίσκο με πολλά έξοδα αμφιβόλου αποτελέσματος χωρίς την ορθή διαχείριση και επίβλεψη με γνώσεις  για το προαναφερόμενα.

Μια καταγγελία για μια απλή γαστρεντερίτιδα, η ένα απλό κόψιμο στην πισίνα του ξενοδοχείου σας από ένα πλακάκι,   μπορεί να σας κοστίσει μετά από καταγγελία του πελάτη σας στην χώρα του έως και 30.000 ευρώ, τα δικαστήρια στο εξωτερικό εκδικάζουν τις αποφάσεις εντός του τρέχοντος έτους του ατυχές συμβάντος και οι ασφαλιστικές  δεν θα σας καλύψουν εάν δεν τηρείτε τους προαναφερόμενους κανόνες.

Για εμάς η Διαχείριση Ποιότητας και Ασφάλειας πάντα με το ελαχιστοποιημένο κόστος θα είναι η αρχή και η βάση  για να κάνουμε το όραμα σας με ασφάλεια  μια επικερδή εταιρία.

Return back to Διαχείριση

Return back to Home