Διαχείριση Μικρών Ξενοδοχείων

Οι αποδόσεις ενός μικρού ξενοδοχείου θα πρέπει να ενσωματωθούν στην ξενοδοχειακή επιχείρηση και να αξιολογούνται,   να σχεδιάζεται η επόμενη στρατηγική κίνηση για κοστολόγηση του προϊόντος  και την βελτιστοποίηση του  κέρδους. Ενδεικτικά οι παρακάτω δείκτες είναι μηχανογραφήμενοι και τοποθετούνται τα δεδομένα κάθε μικρού ξενοδοχείου στα προγράμματα μας  για την πλήρη εικόνα.

  • Ποσοστό πληρότητας
  • Μέση διάρκεια διαμονής
  • ADR Μέση ημερήσια τιμή
  • RevPAR Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο
  • TRevPAR Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο
  • MCPB Κόστος μάρκετινγκ ανά κράτηση
  • ROAS Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης
  • Στατιστική  βαθμολογία κριτικών από πελάτες
  • Στατιστικά  εθνικότητας πελατών ανά περίοδο

Οι  ποιοτικές και λειτουργικές ανάγκες  ενός σύγχρονου μικρού ξενοδοχείου δεν πρέπει να έχουν καμιά διαφορά  με ενός μεγάλου ξενοδοχείου για να ενταχθεί επάξια στον τουριστικό παγκόσμιο χάρτη.

  • Ποιοτικά και λειτουργικά πρότυπα:
  • Revenue management
  • Contracting με tour operators
  • Travel agents
  •  Guest relations management
  • Online marketing

Μην τρομάζετε με τα παραπάνω τμήματα, ένα μεγάλο ξενοδοχείο έχει υπεύθυνους για κάθε τμήμα,    εσείς έχετε εμάς. Όλα τα παραπάνω τα αναλαμβάνουμε εμείς για εσάς, ο διευθυντής του ξενοδοχείου όπου έχετε η θα τον επιλέξουμε εμείς για εσάς πλέον θα συντονίζει  100 % την λειτουργία του ξενοδοχείου υπηρεσίες – προσωπικό- συντήρηση  κτλ. Πλέον θα έχει πολύ χρόνο να ελέγχει εκτός γραφείου την ποιότητα των υπηρεσιών σας  και κατά το πως προσφέρεται σε πραγματικό  χρόνο και να την βελτιώνει μέσα από τα πρότυπα μας  και οδηγίες.

Συνήθως ο πελάτης κάνει  παράπονα στο διαδίκτυο όπως γίνεται συνήθως και έπειτα ακολουθούν πολύωρα meetings διευθυντών -ιδιοκτητών για την ανεύρεση λύσης, δυστυχώς θα έχει χαθεί ήδη χρήμα και χρόνος  2 βασικά συστατικά για μια εποχική επιχείρηση όπως είναι ένα ειδικά μικρο ξενοδοχείο, και δυστυχώς θα ακολουθεί για την επόμενή σεζόν ένα αρνητικό κλίμα σε όλα τα επίπεδα.

Στόχοι, μετρήσιμα αποτελέσματα, βελτιστοποίηση των υπηρεσιών, on line και of line management, όλα τα παραπάνω χρειάζονται κάτι παραπάνω από ξενοδοχειακή προσωπική εμπειρία, ο στόχος μας το όραμα μας είναι στην τριετία από την αρχή της συνεργασίας μας να έχουμε δημιουργήσει το πλαίσιο για εσάς ενός σύγχρονου αυτόνομου  ξενοδοχείου.

Return back to Uncategorized

Return back to Home